

Emily T.
2 dage siden

marie joelle D.
2 dage siden
Stol på Alanya Transfer. Altid til tiden. Altid pålidelig. De er et førsteklasses transportfirma.

Alexandra Corina B.
2 dage siden
God kommunikation og seriøsitet

Aivars V.
2 dage siden
Meget præcis og pålidelig service

Sena D.
4 dage siden

Alena K.
5 dage siden

Kaido J.
1 uge siden
Ren bil og god service. Vil helt sikkert bruge dem næste gang.

Corinna C.
2 uger siden
Ekstremt pålidelig. Afhentningen gik perfekt.

Mehmet A.
2 uger siden
Alt var fantastisk. Bilen ankom tidligere end vi havde angivet. Vi ankom til lufthavnen præcis til tiden. Hr. Doğan er også en meget god chauffør.

Halis S.
2 uger siden
Hej / Nyd dit måltid! Altid en fornøjelse, punktlige som et urværk.
De imødekommer vores ønsker.
Ejeren står 100% bag sine kunder. RESPEKT! 👍🧿
De imødekommer vores ønsker.
Ejeren står 100% bag sine kunder. RESPEKT! 👍🧿

Eva N.
2 uger siden

Moisa L.
2 uger siden
Jeg vil anbefale dette firma til alle, der besøger Tyrkiet. Tak for jeres service!!!

Алматы А.
2 uger siden

Dany V.
2 uger siden
Taxa til tiden. Venlig og hjælpsom chauffør.

Pavel K.
2 uger siden

Betina Hymøller R.
7 måneder siden
1. gang jeg bruger Alanya Transfer, men bestemt ikke sidste gang.
Sikke en super fin service, det hele har virket upåklageligt.
Bilen ikke den nyeste, men ganske udemærket.
Begge chauffører kørte pænt og ordentligt.
Sikke en super fin service, det hele har virket upåklageligt.
Bilen ikke den nyeste, men ganske udemærket.
Begge chauffører kørte pænt og ordentligt.

Anne forslund J.
8 måneder siden
Altid og præcise og har lige været forsinket i 2 timer og så snart jeg åbnede,var der mails fra chaufføren at han ventede og der var 3 forskellige tider fra ham fordi han stod stadig og ventede på mig
Mvh
Lynge
Mvh
Lynge

Fam. S.
8 måneder siden
Søvnige chauffører og nedslidte biler.
Vores søn og familie kørte med dem 4 dage før os, i nedslidt bil og en søvnig chauffør.
Da jeg kørte det skrev jeg til dagen før vi skulle køre med dem, så jeg var sikker på det ikke skete igen.
Hvad sendte de en nedslidt bil og en chauffør der sad og halv sov bag ved rattet.
Vi fik stoppet ham på en tankstation, her holdte en kollega til ham som vi så kørte videre med, men den bil skulle slet have lov til at køre på vejene.
Så vi vil aldrig bruge dem igen.
Vores søn og familie kørte med dem 4 dage før os, i nedslidt bil og en søvnig chauffør.
Da jeg kørte det skrev jeg til dagen før vi skulle køre med dem, så jeg var sikker på det ikke skete igen.
Hvad sendte de en nedslidt bil og en chauffør der sad og halv sov bag ved rattet.
Vi fik stoppet ham på en tankstation, her holdte en kollega til ham som vi så kørte videre med, men den bil skulle slet have lov til at køre på vejene.
Så vi vil aldrig bruge dem igen.

mads S.
9 måneder siden
Chaufføren (Atilla) ankom til tiden præcis som aftalt, pakkede alle vores ting for os og havde børnesæder med til begge mine børn. Han var flink og snaksagelig og kørte hverken forstærkt eller hasarderet. Meget positiv oplevelse sammenlignet med den transfer vi havde med rejseselskabet på vej mod alanya.

Camilla F.
10 måneder siden
Jeg har kørt med Alanya Transfer i mange år, jeg kan VARMT ANBEFALE dem, de kørt ordenligt, kommer til tiden og har kun flinke chauffører 👍




